Sunday, October 2, 2011

Berlari Petang

Petang ahad yang aman. Gua nak berlari petang ni, dah dua bulan gua tak berlari. Pakaian gua tukar, kasut gua sarung. Dah ada atas motor, terus gua tekan pemulas minyak ke Taman Tasik Permaisuri. Sampai-sampai, gua terus panaskan badan sambil mata melilau mencari awek yang berlari untuk tatapan mata. Tak ada, tak apa.

Cilake, iPhone gua tertinggal. Biasa gua akan keep-track larian gua. Takde hal, satu round tasik ni 1.25km dan gua biasa buat 4 round dalam masa 30 minit. Gua set timer G-Shock gua dan mulakan larian.

******************************************************

"Mintak nyawa, mintak nyawa" jerit gua. Huh, baru 2 kilometer gua dah nak mati. Masa di pergelangan tangan gua menunjukkan dah 18 minit 56 saat, penangan dua bulan tak berlari.

No comments:

Post a Comment