Monday, July 16, 2012

Adidas Predator Lethal Zones Launching - D-day


Pada petang Khamis 12 Julai 2012, telah berlangsung Majlis Pelancaran Adidas Predator LZ yang dianjurkan oleh Adidas Malaysia. Pendaftaran bermula jam 6.30 petang dan majlis bermula pada jam 8.30 malam dengan tayangan beberapa video Adidas Predator dan ucapan dari Pegawai Pemasaran Adidas Malaysia.

Registration booth

Perasmian ini dimeriahkan lagi dengan 4 orang bintang bolasepak kebangsaan Malaysia dan beberapa selebriti tanah air. 

Farizal Marlias, Norsharul Idlan, 3 orang kuat Adidas Malaysia, Asrarudin Putra Omar dan S.Kunalan

Disamping itu, 25 orang pemenang (termasuk gua) yang memenangi Adidas Lethal Idea pula menerima sepasang kasut Adidas Predator LZ yang berharga RM799 dan berpeluang menang RM3,000. 

25 pasang kasut Adidas Predator LZ yang disediakan untuk 25 pemenang Adidas Lethal Idea

Sebanyak 5 buah course disediakan, antaranya First Touch (tiada gambar), Drive (tiada gambar),

Pass

Sweet spot

Drible

Meskipun gua tak menang hadiah utama RM3,000 dan hadiah cabutan bertuah berupa kasut adiPure yang ditandatangan oleh Frank Lampard, gua berasa amat bertuah kerana terpilih dan dijemput menyertai majlis pelancaran ini. 

Hadiah Lucky Draw

Ucapan tahniah dan terima kasih buat Adidas Malaysia kerana telah berjaya menganjurkan event yang amat meriah dan gua berharap akan ada lagi event-event cegini dan mohon jemput gua sekali. Dilampirkan beberapa gambar untuk tatapan.



Bersama Zainal Abidin Rawop, Pengulas Sukan Negara



Dapat bergambar dengan patung pun jadi lah..

Bersama selebriti jemputan, Fizo Omar sebelum shooting. Shooting bola tau, bukan shooting drama

Gua dan Norshahrul Idlan Talaha

Ini bukan makwe gua, supermodel Amber Chia 


Host pada malam tersebut Fay Hokulani dan Craig Morraies

Health Blogger, model and Hitz.fm presenter, Adidas Ambassador dan bermacam lagi, Fay Hokulani

kamarul is all in


No comments:

Post a Comment