Wednesday, July 11, 2012

Adidas Predator LZ - Event Briefing at Adidas Malaysia

Petang semalam gua telah dipanggil ke Adidas Malaysia Headquaters untuk sesi event briefing bagi majlis Official Launching Adidas Predator LZ di Sports Planet, Kota Damansara pada petang esok.

Adidas Malaysia

Disamping perasmian tersebut, gua dan 24 individu lain yang telah memenangai lethal idea competition berpeluang memenangi hadiah wang dan voucher Adidas sebanyak RM3,000.00.

Pemenang akan digelar  "Malaysia's Deadliest"

Dalam event ni, akan ada media, selebriti dan beberapa orang pemain bolasepak kebangsaan yang ditaja oleh Adidas akan hadir untuk merasmikan Adidas Predator LZ di Malaysia. Selebriti yang dok selalu tweet pasal Adidas event ni sekarang ialah Lisa Surihani, Fizo Omar dan Shaheizy Sam, manakala pemain bolasepak Malaysia yang ditaja Adidas adalah Nor Shahrul Idlan Talaha dan Wan Zack Haikal. Harap-harap dia orang ni ada.

Bagi 25 pemenang Lethal Idea, kami akan bertanding dalam lethal course yang terdiri daripada (Sweet spot, first touch, drible, drive dan pass).

5 Lethal Zones di Adidas Predator LZ

Gua juga telah diberikan satu set pakaian (jersi, seluar dan stoking) untuk dipakai pada majlis tersebut, manakala boot Adidas Predator LZ berharga RM799 akan diberikan pada hari kejadian sewaktu pendaftaran peserta.

Beg, kotak kasut Adidas Predator X dan perfume Adidas tu gua punya sendiri

Gua harap dapatlah menang RM3,000.00 ni buat renew road tax & insuran kereta dan bayar hutang...


No comments:

Post a Comment